Anasayfa | İletişim | Demo Talebi | Talep Yönetim Sistemi | English
Demo talebi Bize Ulaşın Talep
İLETİŞİM

İş Yazılım Donanım Elekt.Danış.Ltd. Şti.

Merkez: Gazi Üniversitesi Teknoplaza Binası A Blok 205 Gölbaşı-ANKARA
Tel: 0312 496 3 444 Faks: 0312 495 66 55

İstanbul Ofisi: Tomurcuk Sokak İzmen Sitesi A1 No:11 Şişli / İSTANBUL
Tel: 0212 999 55 40

 

EXPERTİS Gayrimenkul Değerleme Yönetim Sistemi

SPK ve BDDK lisanslı Gayrimenkul Değerleme şirketlerinin ve  bankaların değerleme talepleri ile ilgili süreçleri elektronik ortama aktarabilecekler iş ve süreç yönetim yazımı EXPERTİS Gayrimenkul Değerleme Yönetim Sistemi, değerleme süreçlerinin tüm aşamalarını sağlıklı, kesintisiz ve etkin bir şekilde yapmaları sağlamaktadır.

Gayrimenkul Değerleme şirketleri kurum içi istihdam ettikleri veya şirket dışı özel anlaşma ile kendisine hizmet veren çözüm ortaklarına (eksperlere)görev ataması yapabilir, yapmış oldukları tüm işleri, yapılan değerleme işine ait raporlarını, eksper ve çözüm ortaklarına ait hesap dökümlerini, mevcut ve önceden tamamladığı işlerini görebilme ve yönetebilmeleri EXPERTİS üzerinden gerçekleşmektedir.

Banka ve finans kurumlarının da gerek gayrimenkul değerleme şirketleri ile gerekse kendi içerisinde uyguladığı süreçlerin EXPERTİS ile yapılmasını sağlayabilir, kurumsal yönetim yazılımları ile entegrasyonlar yapılabilmektedir.

Web Tabanlı Mimari

EXPERTİS, web tabanlı bir uygulamadır, yani kişisel bilgisayarlara herhangi bir program yüklenmesi gerekmeksizin internet ve yerel ağ üzerinde popüler internet tarayıcıları ile (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome vb..) birden fazla kişinin internet üzerinden kolayca sisteme giriş yapabileceği ve size tanınan haklar çerçevesinde iş  giriş ve akışları oluşturabileceğiniz, raporlamalar alabileceğiniz gelişmiş bir yazılımdır.

Dinamik İş Akışları ve Süreç Yönetimi

Değerleme talebi, her bir banka veya talep eden kişiye özel bazı süreçleri içerebilir. EXPERTİS yapısında barındırdığı dinamik iş akışları ve süreç yönetim modülü ile rutin yapılan işlere sabit süreçler uygulamakta, özel talepler ile ilgili farklı iş akışları ve süreçleri işletebilmektedir. Bu sayede kullanıcıların EXPERTİS tarafından yönlendirilmesi sağlanarak, yapılacak işlerin hızlı, hatasız ve zamanında yapılması sağlanmaktadır.

Gayrimenkul Değerleme ve Çözüm Ortağı Yönetim Sistemi

  • Değerleme taleplerinin EXPERTİS’e girilmesi (banka ve diğer taleplerin doğrudan EXPERTİS üzerine girilebilmesi veya e-posta, faks ve benzeri yöntemlerle gayrimenkul değerleme şirketlerine gönderilen taleplerin elektronik ortama aktarılması)
  • EXPERTİS üzerinden şirket içi ve/veya şirket dışı eksperlere değerleme talebinin gönderilmesi,
  • Gönderilen değerleme talebi ile ilgili tamamlanma süreçleri ile işe ait durumların EXPERTİS üzerinden yürütülmesi,
  • Şirket içi ve/veya şirket dışı eksperler tarafından hazırlanan değerleme raporunun, kontrolleri yapılarak EXPERTİS tarafından talep yapan yere (banka, özel sektör, vakıf-leasing vb.) gönderilmesi (E-posta, ftp vb.)
  • Gayrimenkul değerleme uzmanları tarafından düzeltilen, bankalar tarafından değişiklik istenen her türlü revizyonun EXPERTİS üzerinde ayrı ayrı tutulması,
  • Her bir banka, personel ve çözüm ortakları için istenilen tarih aralıklarında yapılan işlere ait raporların alınabilmesi,
  • Zamanında tamamlanamayan değerleme talepleri ile ilgili uyarıların EXPERTİS üzerinden gerçekleştirilmesi (hem görev ataması yapana, hem görev atanana, hem de şirket merkezine)
  • Kurumsal bilgilendirme modülü ile tüm müşterilerinizin, bankaların, çözüm ortaklarınızın ve çalışanlarınızın merkezi olarak bilgilendirilmesi (Eposta ve SMS ile bayram tebrikleri, iş atama, faaliyet bilgileri vb.)kurumsal hafızanın oluşturulması,

Şirket İçi ve Şirket Dışı Çözüm Ortakları (Eksperler)Yönetimi

  •  İl, ilçe bazında çözüm ortakları ekleme,
  • Çözüm ortaklarıyla yapılan sözleşmelerin elektronik ortamda saklanmasını sağlayan doküman yönetimi modülü,
  • Çözüm ortaklarına, EXPERTİS üzerinden iş ataması yapılması (çözüm ortaklarının SMS ve E-posta ile bilgilendirilmesi)
  • Çözüm ortaklarına atanan işleri görme, işlerin tamamlanma sürelerinin belirlenebilmesi,
  • Çözüm ortakları tarafından tamamlanan işlerin tamamlanma sürelerine göre hak edişlerinin EXPERTİS tarafından kolaylıkla hesaplanabilmesi, görüntülenebilmesi,
  • Çözüm ortağı tarafından hazırlanan değerleme raporunun elektronik ortamda gayrimenkul değerleme şirketine iletilmesi (e-imza ile ıslak imzasız değerleme raporları)

Harita Entegrasyonu ve Bölgesel Veri Analizi

  • Değerleme yapılan taşınmazın, bulunduğu adres bilgilerinin EXPERTİS üzerinde bulunan harita üzerine kaydedilmesi,
  • Harita üzerinde etiketlenen tüm değerleme hizmetlerinin, yakınlık analizi ile değer tespitlerinin yapılabilmesi,
  • Bir adres üzerinde yapılacak değerleme işlerine referans olabilecek önceki değerleme raporlarının gösterilmesi,

Ön Muhasebe ve Finans Yönetimi

  • Yapılan tüm değerleme işleri ile ilgili banka bazında, bank şubesi bazında istenilen tarih aralığında raporlar alınması,
  • Gelen ve giden faturaların (değerleme işi ile ilgili) takibi,
  • Bankalar ile yapılan işlere ait aylık mutabakat listelerinin EXPERTİS üzerinden üretilebilmesi,
  • Değerleme yapılan tüm işlerin, yapılma esnasında oluşan tüm giderlerin (tapu makbuzları, belediye harçları, kırtasiye, ulaşım vb.) Expertis üzerinden gerçekleştirilmesi,
  • Anlık, aylık, yıllık değerleme raporlarının İl-Banka bazında, toplam iş, hak ediş ve tahsilatların EXPERTİS üzerinden raporlanabilmesi,
  • Çözüm ortaklarına ait hak edişlerin EXPERTİS üzerinden takip edilmesi,
  • Tüm çalışan ve çözüm ortaklarına yapılan ödemelerin EXPERTİS üzerinde gerçekleştirilmesi.
Resimler